Wednesday, January 18, 2012

Breakfast sedap selain McD


Sekali sekala dapat breakfast McD memanglah seronok. Burger dia tu sedap. Apa tah nama dia...sebab jarang makan jadi tak ingat. Hash brown pun sedap kalau makan panas-panas. Tapi, yang paling saya TAK SUKA tentang set breakfast McD ini ialah Arabica Coffee! pahit berdengung. bubuh gula berapa paket pun dok tara tu jugak. Creamer takkan nak letak banyak-banyak paket pulak kan. Nanti sakit jantung pulak. (creamer dikatakan boleh menyebabkan penyakit jantung). Kalau amek teh dia, payau pulak. Awat la jadi lagu tu kan...tapi dapat refill free..Yang secawan tu pun takleh nak habis. Macam mana la nak refill :'(



Hari saya mungkin lebih indah kalau dapat breakfast nasi. Baru la bersemangat nak buat kerja :)


Adik-adik office saya memahami perut saya selalu lapar. Depa selalu ajak breakfast bihun sup. Dikatakan bihun sup ni yang terbaik di kawasan serdang sri kembangan. Dah lama saya dengar pasal bihun sup ni. Sejak student lagi. Tapi sekarang baru tahu kat mana. Rasanya kedai ni takdak nama. Kalau nak pi, mai saya bagi direction. senang ja...


Kalau dah jumpa pejabat pos upm (sebelah kanan anda) jalan terus sampai traffic light. Terus lagi sampai hujung jalan. Jalan ni memang belok ke kanan. Belok sikit ja dah nampak kedai ni. 

First time saya makan bihun sup untuk sarapan. Siap dengan begedil LIKE3! Murah pulak tu...Boleh tambah apa-apa 'side dishes' dalam sup tu. Contoh: begedil, crab stick, sosej etc.


Pi cuba tau!

No comments:

Post a Comment