Friday, February 18, 2011

Supply kraf sudah sampai!

Excited ni sebab sekarang dah banyak stok untuk buat produk felt ni. Baru ja saya beli dari kedai-kedai online. Beli online ja senang. Dah carik merata tak jumpa pun..huhu..Jadi, setelah mempengaruhi rakan-rakan lain, kami ramai-ramai beli dari SUS, Buttons4Craft dan Love The Buttons. Link untuk ke kedai-kedai ni ada di sidebar :)

 Ni parcel dari Buttons4Craft. Cepat ja penghantaran. Hari ni bayar, esok dah dapat...Ada foam sheet, hp strap, buttons dengan brooch. Dapat jugak buttons free! TQ~ Foam sheet tu tebal dari felt. I like the colours. Lawa.


Banyak kan..tapi bukanlah semua ni saya punya. Melampau betoi macam nak berniaga pulak. Ni kami bertiga punya la...hehe


 Kualiti gambar ni teruk kan? Sorry my Olympus mengalami korupsi :-( Tak sempat baiki lagi. Balik kampung ni baru nak ajak abah pi pebaik..huhu...Bila ambik gambar jadi line-line macam TV yang rosak. Tak tau lah kenapa. Maybe ada orang jatuhkan. Maybe. Oh, felt ni beli kat Kedai SUS. besar tau. RM1.80 ja.


2nd Version of Felt Limited

Yang ni Aini punya felt. Banyakkkk kan..best-best. Yang ni pun fast servis jugak. Dari Love The Buttons. Aini beli set..selain felt, dapat butang 40pcs kalau tak silap. Pastu sebungkus fiber yang besar. Dengan hp straps. RM20 ja. Like



Jadi, nantikan hasil keras tangan kerja tangan kami :)

5 comments: