Friday, December 16, 2011

Hp and pendrive charms.

Saya ada buatkan pendrive charm untuk cikgu saya. Cikgu kata pendrive dia selalu hilang. Yala, sebab pendrive kan kecik ja..kalau orang pinjam ka apa ka, terus tak tau pi mana..Jadi saya buat charm yang besaq. Biaq besaq dari pendrive pun takpa...Supaya dari jauh pun nampak dan dah tau sapa punya.


 Tu pendrive saya...testing dulu..rasanya ok kot. semua pendrive lebih kurang besaq ni ja.




Kawan roommate saya order 10 hp charm bentuk love. Tapi dia taknak guna felt. Nak guna pvc sheet. Dah lama jugak dia order. Tapi sebab macam-macam hal asyik tertangguh buat. Jadi kemarin baru nak pulun buat semua. Sakit jugak lah jari dok tarik benang...hehe..


Dia request nak semua kaler lain-lain. Nasib baik saya memang ada 10 helai pvc. Dapat lah buat...kalau dia order 15pcs kaler lain-lain, memang tak dapat lah ;p Yang ni semua tak pasang strap dia lagi. Kalau perasan, yang putih tu takdak tangkai. Sebab ralit jahit terlupa letak T_T. Satgi kena betulkan atau buat baru satu lagi..


Harap berpuas hati ya. Bye! :)

2 comments: