Saturday, June 26, 2010

Apa itu distort?

Ashraf kata tulisan kat header yang saya pakai sebelum ni distort. Distort? Apakah?? Bahasa Inggeris saya semakin berhabuk sampai pekataan yang familiar didengar pun tak tau maksud apa. Kalau tanya Ashraf konfem dia suruh google. Dah tau dah. Takyah tanya dia, terus bukak kamus bagai. Bukan faham sangat pun. Tapi kesimpulan yang saya faham maybe tulisan dalam header tu 'beketak-ketak' Tak smooth line dia..Hurm..betoi ka maksud centu?



boleh klik utuk tumbesaran header yang sihat
ni header yang 'distort' itu



Sebab tu malam ni buat baru (seperti di atas). Tapi, tak jumpa function-function yang Ashraf habaq sebab saya tak guna Photoshop..guna Photoscape ja..hehe..Setelah di explore, tulisan macam tu yang terhasil..Macam ni dikira distort tak?



Tapi kan, bila dah siap tampal header ni kat blog baru perasan ada iras-iras header Nada. Alamak! Dia gambaq baju, ni boh gambaq kasut la pulak. Aiyak..Nada, ampunnn..akak tak bermaksud menciplak..tak sengaja ter-iras..huhu..jangan risau Nada. Akan segera menghasilkan header baru yang lain.


Macam biasa, sila komen untuk penambahbaikkan. Terima kasih =)

6 comments:

  1. dah cantik dah.... letak la gambaq hg..hahaha

    ReplyDelete
  2. kalau gambaq aku, terus tak lawa..huhu

    ReplyDelete
  3. Saya tak nk komen apa-apa...just nk jalan-jalan dalam blog...lagipun saya kurang arif psl disgn template header nie...maklum je..sekolah smpai spm je....anyway..this its looks likes a pro..n good..hehe

    ReplyDelete